öncelikle herkese iyi akşamlar
bir çok insan gibi bende turkcell ile sorun yaşamaktayım ve hala anlayışla çözüm arayışı içerisinde olsam da turkcell beni kaale almamakta ısrar ediyor

sorunum şöyleki
bundan 3 ay önce okulla ilgili bir işim nedeniyle Kocaeli üniversitesi umuttepe kampüsüne gittim. işlerimin arasında arkadaşımı aramam gerekti ancak hattımda kontör yoktu bende tam o sırada bana gelen mesaja uyarak 755 8888 nolu numarayı aradım. o sırada üniversitede inşaat çalışmaları devam ettiği için gürültü çok fazlaydı ve ben telefonda kimisini duyarak kimisini duymadan da olsa gerekli onayları verdim.

ne kadar yanlış bir işlem yaptığımı kredi kartı ekstrem geldiği zaman anladım.
benim kontör ücreti sanarak onayladığım işlem 3x33 liralık 3 senelik abonelik ücreti imiş.
hemen tekrar kendilerini geri arayarak aboneliğimin iptalini istedim
olay burdan sonra sinir bozucu hale gelmeye başladı.

toplamda 3 kere ve bana en kısa sürede dönüleceği söylendiği halde en kısası 10 gün olan bekleme süreleriyle kendileriyle görüştüm.

bu görüşmelerde onlar bana bende onlara aşağıdaki şeyleri yaklaşık 30 40 defa tekrar etmişizdir.

-aboneliğimi iptal edin bu hizmeti kullanmıyacağım
-ses kaydınız var iptal edemeyiz.

-hediye kontör yükledik
-hattımdan çekin istemiyorum

-6 aylık uçak bileti rezervasyonunuz var
-kullanmıyacağım iptal edin

-faturalı hatta geçicem
-istediğiniz numaraya kontör yükleyebilirsiniz

bütün konuşmalarımız bu konular etrafında döndü durdu.
en sonunda sıkılıp durumu turkcell müşteri çözüm merkezine aktardım

oradan da geri dönüş ilk 2 hafta olmadı. günde 1 mail atmaya başlayınca turkcell den geri döndüler ve benim ismimle çok şikayet olduğunu ve kayıdımı direk ileteceklerini belirttiler. 2 gün sonra 755 4444 nolu telefondan arandım ve bana abone olurken 4444 mü yoksa 8888 denmi abone olduğum soruldu.
kendilerine 8888 dedim ve bana kayıdımın oraya aktarıldığını ve hemen geri döneceklerini belirttiler ancak bir geri dönüş olmadı. bende maillerime devam ettim bana gelen en son maile göre durum mobilnet yetkililerine iletilmiş.

benim anlamadığımben bu hizmeti kullanmıyacağımı belirtip iptal istediğim halde neden aboneliği iptal etmiyorlar.
ayrıca şu an her gün mail atmaya devam ediyoum hafta başına kadar bekleyeceğim çözüm olması için eğer çözüm olmazsa hangi mercilere başvurabilirim

şimdiden teşekkürler